کلبه بی کسی من

عشق وعشق و عشق

کلبه بی کسی من

عشق وعشق و عشق

only for you

من دوست دارم به قدری پاک باشم که خود را به بودن آلوده نکنم.

فقط به خاطر تو تو ای تازه ترین نغمه عشق. خیلی دوستت دارم   

عشق مثل . . .

به نظر من عشق مثل روحه همه از وجودش اطلاع دارند ولی کمتر کسی می تو نه اونو ببینه. . .

آه ای خدا چه روزگار غریبی است

من تو ررا می گویم و تو را در خود یافتم

من تو را می گویم حس غریبی است

آه ای خدا چه روزگار غریبی است

روزگار غریبی است نازنین           

باران می بارد

دستانم جهت پنجره را جستجو می کنند

به پنجره می چسبانمشان

کاش کسی به باران یاد می داد

چگونه از دل شیشه ها عبور کند

چرا. . .

پاییز خمیازه می کشد

و زمین بوی دلتنگی می دهد  

آسمان تکرار می شود 

و من در اندیشه ام که چرا کسی 

حس پاییزی مرا نمی فهمد   (آخر چرا M عزیزم ) 

می دانی تا کی دوستت دارم . . .  

می خواهم ده شاخه گل رز برات بخرم

نه تاش طبیعی و یکیش مصنوعی

و دوستت دارم تا موقعی که آخرین گل پژمرده شد!!!  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد