کلبه بی کسی من

عشق وعشق و عشق

کلبه بی کسی من

عشق وعشق و عشق

با سلام به همه شما دو ستان عزیز:

بهتره اولین متنمو به این صورت شروع کنم:

تا که بودیم نبودیم کسی

                              کشت مارا غم بی همنفسی

تا که رفتیم همه یار شدند

                             خفته ایم و همه بیدار شدند

قدر آیینه بدانیم چو هست

                           نه در لحظه که اقبال شکست

شاید بشه گفت در مورد ما این طوریه.

 

این دوبیت واسه یکی از ترانه های افشینه که اولش بدون آهنگ می خونه.چیز قشنگیه:

حالا که رفتنیم با کوله بار خاطره

                                       نمی خوام حتی بیای یه لحظه پشت پنجره

این روزا راه من و تو عزیزم جدا شده

                                     سهم من از عشق تو گریه بی صداشده

به نظر من که واقعا محشره ! ! ! مگه نه؟

اینم یه عکس توپ. . .

تنها

فعلا تا دفعه بعد بای   و لی نظر یادتون نره لطفا. . .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 21:07

واقعا ۱۷سالته؟
عکس قشنگی بود.

اوهام پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 21:23 http://ohaam.blogsky.com

سلام عزیز...واقعاْ زیبا بود موفق باشی

ممنونم خیلی دستت درد نکنه
امیدوارم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد