کلبه بی کسی من

عشق وعشق و عشق

کلبه بی کسی من

عشق وعشق و عشق

مدتی بود که حوصله نوشتن نداشتم ولی دو باره تصمیم گرفتم بنویسم

بنویسم برای کسی که دوسش دارم و به خاطر عشق اونه که زنده ام آری برای تو می نویسم M:M

ابتدا یکی از شعرهایی که برام نوشته بو د رو می نویسم یه شعر بیست بیست

گیرم این فردا و فرداهای فرداهم گذشت                            تا کدامین روز باید فکر فردا ها نشست

حاصل عمرت چه باشد در تـرازوی زمان                            باید از امروز بار روز فردا ببست.   توپ بید

اگر. . .

اگر معلم فیزیک بودم تو را مانند گلی در فرمول عشق جا می دادم

اگر معلم شیمی بودم باتو  با عنصر ناشناخته زندگی را می ساختم

اگر معلم زبان بودم عاشقانه میگفنم I love you

اما افسوس که هیچکدام نیستم پس با زبان ساده می گویم        دوستت دارم 

   

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دوست جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:51 http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد